Abbeylakes 2014

Tänkte skriva lite om Abbeylakes från förra sommarn, det va min första resa jag åkt på helt ensam och fiskat. Stora förhoppningar, låga förväntningar, glädje, smärta, tårar och vänskap.
Jag kan säga att jag har aldrig varit så glad som när jag fick se min vän Kristoffer fånga sin första Mal på närmre 2meter.
Att få vara med och dela den glädjen va oslagbar, och hoppas även jag får vara med och dela glädje till kommande resa i September.
Då ska jag fiska en helt ny sjö, tillsammans med tre mycket nära vänner, Anton, Stefan, och Micke. Ska bli oerhört roligt att få åka ner med dom. Mycket foton och hoppas även kunna få lite undervattensbilder från en WaterWolf. 

Här kan ni läsa om hela min resa till Abbeylakes i Frankrike. En lång sammanfattning och berättelse om hur jag upplevde min första utlandsresa.
http://blogg.fiskekompaniet.com/2014/09/17/fiskerapport-simons-forsta-resa-till-abbey-lakes
Första fisken i Abbeylakes,  16.600gram
en annan fisk från Abbeylakes,  12+
Mitt Personbästa på 21,760gram.  
Tack Niclas för håvningen av mitt PB. 
Personbästa 21,760gram
Mal, 10+
 
 
Kunde inte hålla mig till påsk med ett inlägg, det kommer troligtvis ett inlägg på min förorder från Fiskekompaniet.se

Mer om det senare /Simon
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Kungligt! :-)