2021 inleds på bästa sätt.

Issäsongen är slut för denna gången, hoppas vi inte får vänta förlänge denna gången, men jag lyckades knipa denna donnan på 10,8kg 108,5cm, sög i sig en mega mört! utöver min fisk så lyckades min vän Nicklas landa ett nytt is-pb på 10,1 110cm & Antonio landa en på 113cm!  Jag får anse att vi gjorde några riktigt bra pass, men de viktigaste av allt, de var att vi hade jävligt roligt, tidiga mornar, många mil, varmt kaffe, snitt på 13000 steg,  ta ut semester från jobbet bara för att få in dom där extra dagarna på vissa vatten,  kan det bli bättre? tveksamt!
 
Länge, oerhört länge har jag drömt om att få sätta mothugget till ännu ett hållkäftenhugg,  För 4 år sedan när jag ismetade på Alla hjärtans dag, så miste jag en drömgädda ur dess like,  jag kan omöjligt veta hur stor den var, men det var en stor, tung fisk.  
https://www.instagram.com/p/BfLFz4CFeFt/


Att få bocka av ännu ett mål är rena drömmen, jag är lyckligt lottad som har så goda vänner som är lika målmedvetna, att det finns inget som heter lokalsjön, utan det är lång resväg, bra musik, många skratt och ett driv jag gillar.  Med andra ord, Jag går över ån för att finna vatten! 
Att få landa denna fisken med Antonio var oslagbart, Andra 10+ gäddan med Antonio nu, och jag börjar snart tro att han tar med sig något till fiskepasset,  Antonio nämde strax innan jag fick fäll och landade denna 10an,  '' jag har en riktigt bra magkänsla''  Och återigen, så slog de inte fel. Tack Antonio! 
 
 
 ---
Antonios 113cm!
Nickos 10a & 110cm!