2018 har bara börjat...

2018 har bara börjat, och jag är så jäkla taggad på året som precis har gått in i sin andra fas, Februari, varför finns denna månaden? de är bara 28 onödiga dagar innan Mars, och Mars, Det är ju vår för oss här i söder.  

Inledde 2018 med att gå med i Team Swedish Baitmechanics,  Så, det är ju helt fantastiskt och oerhört roligt att bli tillfrågad.  Året som kommer ska bli så jävla roligt, på alla plan.  Jag kommer jobba annorlunda, så förhoppningsvis blir det fler rapporter där jag fiskar ihop med vänner.  Jag hoppas kunna göra en mindre serie, av lite klipp från några pass iår.  Det siktar jag på iallafall,  Målet för detta året är givetvis Frankrike i september med Isak och Michael. Men det är ju över ett halvår dit.  
En 20+ är ju att drömma om från Utlandet, och hoppas på att spräcka 15kilos gränsen, man snuddar ju på den nu med några gram ifrån.. 

Nya spön & rullar är inhandlade för året, kommer bli riktigt roligt med SBMs nya spöserie, och ett par ordentliga rullar.