Kristiflygare..

Hej & Tjena Hallå alla!


Veckan har varit enormt stressig och krabbig, bilen jag skulle haft till fisket i helgen gick sönder i torsdags. Så att muta lillebror va på schemat och han nappade.  Vilken tur jag har han!

Hur som helst, inväntade ny Carryall från Trakker, blev en storlek Large, och är supernöjd med den! 
Satt även och väntade på mina Wafters och Hardhookers som har tagit slut.  och det kom också i fredags, så kom iväg lite senare än normalt. får helt enkelt lära mig beställa hem saker i tid. 

Nåväl, till fisket..  Jo helgen, vi va ca 10 medlemmar som fiskade denna långhelgen, vilket är extremt roligt, och några hade suttit sen torsdagen, jag kom fredag em.. Så, fick välja swim efter va som fanns ett swim där vinden inte alls låg på eller har legat på alls. Kändes inte direkt superhett att sitta PEG12. men en annan gång när vinden legat på så blir det att ge sig på den igen.. 

Peg12 då... Mäskade på riktigt bra på vänsterspöt, och hade väldigt många karprull på platsen, men tyvärr blev det inte ens en toutch i grejerna.  Dan anlände rätt sent på Fredagkvällen, och han hade inte heller någon fisk..  Men de gick bättre för andra.  Michael och Daniel frångade en varsin Spegelkarp. Oerhört fina fiskar. 
 
Spegelkarp 7,600gram
 
Daniels spegelkarp på 10,700gram
 
Sjuktligt fin täckning på denna damen!

efter många om och men, så lyckades jag peta till mig en sutare på 2470gram.  Krävdes en flytt och nytt tänk för att iallafall få hissa en fisk mot kameran!  
Oerhört seg lördag, och natten mot söndag hände de ingenting. tyvärr..  Vi packade ihop och nöjde oss vid 12tiden.  
 

De va allt för mig för denna gången!  Nedan kommer lite shjyssta bilder från helgen.